-نیشکر-اهواز
  • خوزستان, ایران

هتل چهار ستاره نیشکر یکی از بی نظیر ترین هتل‏های اهواز، با چشم اندازی زیبا در بلوار گلستان واقع شده است. این هتل در موقعیتی جغرافیایی مناسب نسبت به دانشگاه‏های اهواز، بیمارستان و مراکز درمانی، ساحل زیبای رودخانه کارون واقع شده است. این هتل با امکاناتی از قبیل سفره ‏خانه سنتی، استخر، زمین چمن، سالن‏های ورزشی مجهز با کادری متخصص و کار آزموده آماده پذیرایی از گردشگران و مهمانان استان زیبای خوزستان است.

امکانات هتل نیشکر اهواز

اتاق ها

هتل نیشکر اهواز با دارا بودن دو طبقه و 55 اتاق که 48 باب اتاق شامل اتا‏ق‏های دوتخته دبل و توئین، 3 اتاق سه تخته و همچنین 4 باب سوئیت دو نفره با امکانات اقامتی مناسب آماده پذیرایی از مسافران است. در تمامی اتاق‏ها امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، چای ساز، حمام، مبلمان و میز تحریر وجود دارد. همچنین اتاق‏ها مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته و تهویه مناسب می‏باشند.

استخر

استخر سرپوشیده هتل نیشکر با امکاناتی از قبیل استخر، استخر کودکان، سونا (بخار و خشک)، جکوزی، سالن ماساژ، تونل مه پاش، سالن احیاء (مجهز به برانکارد، کپسول اکسیژن، کمک‏های اولیه و …) و سالن بدنسازی در خود مجموعه استخر به صورت رایگان در اختیار مسافران هتل نیشکر قرار خواهد گرفت.

سالن ورزشی

سالن چند منظوره ورزشی نیشکر با امکاناتی از قبیل سالن والیبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال و همچنین سالن‏های بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت آماده ارایه خدمات رایگان به مهمانان گرامی ‏می‏باشد.

کافی شاپ هتل نیشکر

کافی شاپ هتل نیشکر در فضایی زیبا و آرام با کادری مجرب با سرو انواع دسر،انواع قهوه، نوشیدنی‏های سرد و گرم،کوکتل، انواع پیتزا و …پذیرای مهمانان گرامی می‏باشد.

پارکینگ و تاکسی سرویس

هتل نیشکر مجهز به پارکینگ روباز اختصاصی است و تاکسی سرویس به صورت 24 ساعته جهت ارایه خدمات به مهمانان مهیا می‏باشد.

سرویس 24 ساعته

هتل نیشکر به منظور ارج نهادن به میهمانان گرامی به صورت شبانه روزی اقدام به پذیرش، سرویس دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز می نماید.

اینترنت پر سرعت Wi-Fi

هتل چهار ستاره نیشکر با ارایه پهنای باند اینترنت پر سرعت با حجم نامحدود، در کلیه قسمت‏های هتل از جمله لابی، راهروها، اتاق ها، محوطه هتل، کافی شاپ و رستوران ها به صورت رایگان و 24 ساعته ارائه سرویس می نماید.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات