-داد-یزد
  • یزد, ایران

هتل کلاسیک ایرانی _ یزدی داد، تنها هتل چهار ستاره استان یزد که در بافت تاریخی قرار دارد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا امکانات و خدمات خود را با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد. تمام امکانات این هتل مطابق با استانداردهای برترین هتل های دنیا است. مجموعه آبی هتل داد شامل استخر، سونا و جکوزی با نهایت کیفیت، شفافیت و پاکیزگی آب استخرها با کنترل کلیه پارامترهای بهداشتی، گیفت شاپ برای خرید و تهیه سوغاتی از بهترین برندها، تاکسی سرویس، پارکینگ مسقف اختصاصی ۲۴ساعته و روم سرویس برای سفارش های شخصی با خدمات ۲۴ساعته در خدمت شما عزیزان است. تمام تلاش ما در این مجموعه کسب رضایت شماست.

امکانات هتل داد یزد

اتاق ها و سوئیت ها

اقامتی بی نظیر و دلچسب را در اتاق ها و سوئیت هایی با معماری ایرانی، امکانات مدرن و استاندارد جهانی تجربه کنید.

رستوران و کافی شاپ

فضایی دلنشین برای مرور لبخندها، جایی برای به یاد آوردن اصالت متروک، طعم های فراموش شده و فرهنگ غنی ایرانی، تجربه حس زندگی در کنار طعم های لذت بخش.

سالن مراسم

در سالن پدر کادر مجرب و امکانات حرفه ای برای ارائه بهترین خدمات، میزبان شما برای انواع ضیافت ها، مراسم های خصوصی، همایش ها و جلسات کاری شماست.

گیفت شاپ هتل داد

تهیه هدیه و سوغات برای نزدیکان یکی از بخش های لذت بخش و جدانشدنی در سفر است، مخصوصا اگر به شهری مانند یزد سفر کرده باشید. هتل داد مجموعه ای از بهترین برندها را برای خریدی متمایز و باکیفیت گرد هم آورده است تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده علاوه بر آشنایی با سوغاتی های بی نظیر یزد از جمله انواع شیرینی های سنتی همچون قطاب، باقلوا، انواع لوز، پشمک و صنایع دستی فاخری چون ترمه، زیلو، سفال و سرامیک، تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید داشته باشید. گیفت شاپ هتل داد در مجاورت لابی قراردارد و تلاش شده است تا حد امکان نیازهای شما میهمانان گرامی را برآورده سازد.

مجموعه آبی هتل داد

هتل داد؛ نخستین و تنها هتل استان یزد که شما می توانید در کنار خدمات دیگر از مجموعه آبی نیز استفاده کنید. مجموعه آبی هتل داد، هر روز در اختیار شما میهمانان عزیز و همچنین همشهریان گرامی است. در این مجموعه همچنین اگر مایل باشید می توانید از آموزش شنا توسط مربیان مجرب نیز بهره مند شوید. استخر، سونا و جکوزی برای میهمانان هتل رایگان است. پیشنهاد می کنیم تجربه ماساژ در فضایی سرشار از آرامش، توسط نیروهای حرفه ای را به هیچ وجه از دست ندهید.

تاکسی سرویس

تاکسی سرویس هتل داد ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. می توانید با خیالی آسوده از تمام اماکن تاریخی استان یزد دیدن فرمایید، خرید کنید، در بهترین رستوران ها غذا میل بفرمایید و شهر را زیر پا بگذارید و تجربه ای خاطره انگیز را در مدت اقامتتان در یزد رقم بزنید. فقط کافی ست با پذیرش هتل هماهنگ کنید.

پارکینگ اختصاصی

پارکینگ اختصاصی هتل داد در طبقه زیرین هتل واقع شده است و در تمام ساعات شبانه روز در خدمت میهمانان گرامی هتل خواهد بود. پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت ظرفیت محدود پارکینگ هتل داد بپذیرید. لازم به ذکر است امکان رزرو این پارکینگ از قبل وجود ندارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اقامتی راحت و دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم کنیم.

روم سرویس ۲۴ ساعته

در هر ساعت از شبانه روز فقط فهرست آنچه دلتان هوس کرده است را به ما بگویید. پرسنل مجرب هتل داد آماده خدمت رسانی به شما هستند تا بتوانید به راحتی آنچه را نیاز دارید در اتاق خود تحویل بگیرید و اقامتی لذت بخش را تجربه کنید. نگران نباشید همواره در هتل داد همراهتان هستیم. از سفرتان لذت ببرید.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات