-باغ-مشیر-الممالک
  • یزد, ایران

هتل باغ چهارستاره مشیر الممالک اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات کاملا سنتی و در عین حال مجهز به کلیه امکانات رفاهی در محل باغ قدیمی مشیر الممالک متعلق به دوره قاجاریه به وسعت 13000 متر مربع قراردارد. این هتل باغ در یکی از خیابان های ورودی شهر قرار گرفته و از طریق خیابان های اطراف به راحتی به کلیه نقاط شهر دسترسی دارد. از آنجا که باغ مشیر الممالک یزد یک باغ قدیمی دوره قاجار است؛ همین امر ویژگی بارز آن محسوب می شود چرا که گویی میهمانان هتل می توانند برای مدتی سفر در زمان گذشته داشته باشند. باغ ، جوی های آب روان ، حوض ها و فواره های هتل از جذابیت های آن محسوب می شود. دو طوطی آفریقای به رنگ های قرمز و آبی و دو مرد یکی بسیار قوی جثه و دیگری با قامتی کوتاه در لباس های قدیمی با دستار و کلاه و.. از کاراکترهای ثابت هتل می باشند که در بدو ورود توجه میهمانان را به خود جلب می کنند. در میان باغ نیز فروشگاه کوچکی از صنایع دستی واقع شده است. اتاق های هتل که در ساختمان هایی با معماری خاص کویر در دو سوی باغ قرار دارند و لابی هتل آرام و پاکیزه هستند و این هتل را به محیط خوبی برای استراحت و آرامش تبدیل کرده اند. مسیرهایی که از میان باغ می گذرند و محدوده پارکینگ را به محوطه اتاق ها متصل میکنند طوری با درخت ها احاطه شده اند که عبور از آنها تجربه عبور از تونلی از برگها را فراهم می سازد . گذر از این تونل علی الخصوص هنگام صبح و غروب به دلیل زاویه تابش نور خورشید و صدای پرندگان حس آرامش و شادی خاصی را القا می کند.

امکانات هتل مشیر الممالک یزد

رستوران ها

رستوران نقاشی

رستوران نقاشی به عنوان رستوران اصلی هتل با ظرفیت 250 نفر در قلب محوطه اصلی باغ واقع شده است.این رستوران با ارائه غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی به صورت منو و بوفه همراه با میهمان نوازی اصیل ایرانی آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

رستوران باغ

رستوران باغ واقع در محوطه باغ و چشم اندازی بی نظیر در کنار نهر آب جاری ، فواره های زیبا و درختان سر سبز یادآور گذشته های دور ایران زمین است.میهمانان عزیز می توانند لحظات به یاد ماندنی خود را در محیطی زیبا و روح افزا در رستوران باغ هتل سپری نمایند.

رستوران یزد

رستوران یزد با گنجایش 150 نفر با سرو غذاهای مختلف و غذاهای محلی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم محیطی آرام و دلنشین را به یادگار می گذارد.

کافی شاپ

درکافی شاپ که با معماری سنتی و دیوارهایی با کاشی های رنگارنگ محیطی آرام و دلنشین را به وجود آورده است ، می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ، کیک ، شیرینهای یزدی و دسرها را تجربه کنید.

سالن ها

سالن کنفرانس

ترکیب هنر و مهندسی معماری ، لطیف ترین زیبایی را به وجود آورده است.سالن کنفرانس با ظرفیت 300 نفر و با پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری ، اینترنت و … یکی از مجهزترین و بهترین سالن ها در یزد بوده وسالیانه میزبان سمینارها ، جلسات ،ضیافت ها و دوره های آموزشی متعدد می باشد.

سالنهای جشن و عروسی

سالن های جشن و عروسی هرکدام با ظرفیت 250 نفر همراه با انواع نورپردازی و امکانات مختلف سالانه میزبان عروس و دامادهای زیادی می باشد.

باشگاه ورزشی

باشگاه بدنسازی هتل با امکانات و خدماتی منحصر به فرد ، فضائی آرام بخش و معماری زیبا لذت سفر و استراحت را دو چندان می کند.

امکانات رفاهی

حجره مشیر

این حجره با داشتن انواع صنایع دستی و یادبودهای یزد قسمتی از نیاز گردشگران را برطرف می نماید.

ایمنی و حفاظت

هتل مجهز به سیستم اعلام حریق ، دوربین های مداربسته ، پله اضطراری و سیستم برق اضطراری می باشد.حفظ امنیت و آسایش میهمانان از مهمترین اهداف مدیریت و کارکنان هتل می باشد.

عابر بانک

دستگاه خودپرداز بانک ملت در لابی هتل 24 ساعت شبانه روز برای دریافت پول و یا انتقال وجه در خدمت میهمانان محترم می باشد.

تاکسی سرویس

تاکسی سرویس هتل با ماشین های مرتب و راننده های مجرب در طول روز آماده سرویس به میهمانان می باشد.

پارکینگ

پارکینگ هتل با ظریفت 70 خودرو و 15 اتوبوس همراه با کنترل به وسیله دوربین های مداربسته در جنب هتل در اختیار میهمانان می باشد.

عکاسخانه

با اقامت در باغ هتل دوران قاجاریه با پوشیدن لباسهای دوران قاجار و گرفتن عکس یادگاری در عکاسخانه هتل مشیر حال و هوای دوران قدیم را تجربه نمایید.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات