-اسپیناس-آستارا
  • گیلان, ایران

هتل اسپیناس آستارا با بیش از 116 اتاق و سوئیت، مرکز سلامتی، رستوران های مدرن و شیک خیام و شقایق، سالن کنفرانس، سالن ضیافت بسیار بزرگ، اتاق بیلیارد فوق العاده برای بازی اسنوکر، تهویه مطبوع پیشرفته، زمین تنیس، حوضچه زیبا و تالاب دوست داشتنی “استیل” آماده پاسخ گویی به تمامی نیازهای شماست. هتل اسپیناس آستارا در مجاورت دریای خزر به معرفی فرهنگ و زیبایی های ایران به بازدیدکنندگان می پردازد و در عین حال تمامی نیازهای آن ها را با امکانات بی نظیر خود پاسخ میدهد.

امکانات هتل اسپیناس آستارا

رستوران خیام

رستوران زیبای خیام با ظرفیت 230 مهمان، واقع در قسمت شرقی لابی و رو به روی تالاب استیل قرار دارد. این رستوران با طراحی چشم نواز و غذاهای ایرانی و غذاهای سنتی آماده پذیرایی از شماست. در این رستوران شیک انواع غذاهای ایرانی شامل غذاهای محلی متنوع سرو می شود. از نوشیدنی های سنتی و چای های منحصر به فرد و قهوه و همچنین غذاهای کاملا خوشمزه محلی به شیوه ای کاملا ایرانی لذت ببرید.

رستوران شقایق

صبحانه هر روز به صورت بوفه در رستوران شقایق سرو می شود. این رستوران با ظرفیت 200 نفر و منظره ای زیبا از دریاچه مقدم مهمانان را گرامی می دارد.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل مفتخر به خدمت رسانی به مهمانان و بازدیدکنندگان است. نوشیدنی های خوشمزه بسیاری را به همراه اسنک، مافین، ویا شیرینی های سبک در این کافی شاپ امتحان کنید. همچنین، لذت صرف ناهار در کنار فضای سبز و منظره زیبای تالاب استیل از دیگر ویژگی های این کافی شاپ است.

مرکز سلامتی

مرکز سلامت در طبقه اول واقع شده است و با دراختیار داشتن مکانی آرام و دلپذیر، خدمات مختلفی را برای آرامش و حفظ سلامتی مهمانان ارائه میدهد. این امکانات در طول ساعات کاری در دسترس است و شامل سونا، سالن بیلیارد و اسنوکر می باشد.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات