-بومگردی-کیکم
  • کرمانشاه, ایران

اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه در فاصله 1 کیلومتری از شهر کرمانشاه واقع شده است و همه ساله گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به سمت خود جذب و میزبانی می کند.
اقامتگاه بوم گردی کیکم دارای 3 باب اتاق زیبا با چیدمان کاملا سنتی و بومی با ظرفیت اسکان 2 تا 4 و 1 تا 5 نفر و 2 باب سیاه چادر عشایری می باشد که گردشگران با اقامت در این سیاه چادرها می توانند تجربه زندگی در محیط های روستایی و عشایری را نیز داشته باشند و خاطرات شیرینی را برای خود ثبت کنند.
علاوه بر این این اقامتگاه دارای یک گنبد سبز نیز می باشد که دارای 10 سرویس تخت خواب است و گردشگران می توانند از آن ها نیز برای خواب شبانه خود زیر آسمان و در هوای خنک این منطقه استفاده کنند.
از جمله دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیر مسقف و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد. به دلیل آب و هوای مطلوب و خنکای همیشگی هوا در این منطقه در هیچ فصلی از سال نیازی به سیستم های سرمایشی حس نمی شود و اما تمامی سیستم های گرمایشی این اقامتگاه به شیوه سنتی و بخاری هیزمی تعبیه شده است.
همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذا های محلی از جمله دنده کباب کرمانشاهی، خورش خلال، شوید پلو کرمانشاهی، ونوشک پلو، آش دوغ، خوشت کنگر، آش سورانه، کوکوی پاغازه، آش کشک و بادمجان، شلمین و والک پلو برای گردشگران عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه وجود دارد. این وعده های غذایی تماما با مواد اولیه ارگانیک و گیاهان محلی همین منطقه و توسط سرآشپزان ماهر بومی، تهیه و طبخ می شود.
از جمله آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این منطقه که در نزدیکی اقامتگاه کیکم قرار دارد می توان به کتیبه های بیستون، طاق‌ بستان، باغ گل‌ کرمانشاه، دریاچه سر آب نیلوفر و معبد آناهیتا اشاره کرد.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات