-جنگلی-سالار-دره-ساری
  • مازندران, ایران
ویژه

مجموعه هتل چهار ستاره سالاردره در 12 کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد. این هتل که در جنگل های زیبای شمال واقع شده، در فضایی به مساحت 5600 متر مربع به اضافه 2 هکتار فضای سبز بسیار زیبا احداث شده است. این مکان با مجموعه چشم انداز طبیعی بسیار زیبا، جالب و امکانات مجهز می تواند مکان بسیار مناسب و آرامی جهت گذراندن اوقات خوش برای شما باشد. هتل سالاردره تحقق پیوند دوباره با طبیعت و تجربه شیرین آرامش را تداعی می کند.

امکانات هتل سالار دره

مجموعه ورزشی (آسایش )

این مجموعه دارای زمین تنیس و فوتبال در فاصله یک کیلومتری هتل سالاردره واقع شده است ، که آماده ارائه خدمات به گروه های ورزشی می باشد .
هتل آپارتمان
مجموعه هتل آپارتمان های هتل سالاردره در فضایی زیبا و آرام آماده میزبانی از مسافرین گرامی می باشد.

سالن آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر هتل با امکانات صوتی و تصویری بروز با ظرفیت 77 نفر و چیدمان ثابت و آمفی تئاتری آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز می باشد.

سفره سرای سنتی

سفره خانه سنتی با چیدمان و سلیقه کاملاً ایرانی برای آرامش و فراغت روح افرادی که به نشیمن گاه های سنتی تمایل دارند، می تواند بسیار مناسب باشد.

رستوران

رستوران هتل سالاردره با ظرفیت بیش از 300 نفر و 2 سالن با چشم انداز بسیار زیبا و سرو متنوع ترین غذاهای ایرانی، محلی و خارجی در طول شبانه روز تلاش می نماید تا ضمن طبخ مطبوع ترین خوراکی ها و تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گـرم با بهره گیری از مرغوب ترین انواع مواد اولیه پذیرای هر نوع سلیقه و ذائقه میهمانان خود باشد.

مجموعه تفریحی – ورزشی

مجموعه تفریحی – ورزشی هتل که دارای زمین ورزش روباز، سالن بیلیارد و سایر امکانات ورزشی در طبیعتی زیبا می باشد.

فروشگاه

فروشگاه هتل سالاردره ارایه کننده صنایع دستی هنرمندان استان مازندارن است که علاقمندان میتوانند به عنوان سوغات برای دوستان و آشنایان خود به همراه ببرند.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل جنگلی سالاردره در محیطی فرح بخش و آرام با ارائه انواع نوشیدنی هـای ایرانـی و خارجـی آمـاده پذیـرایی می باشد.

تالار

تالار هتل جنگلی سالاردره با ظرفیت پذیرش 500 نفر مکانی مناسب و آرام برای برگزاری مراسم جشن ، عقد و عروسی ، ولیمه ، همایش ، سمینار ، کنفرانس و … می باشد که در دو سالن مجزا آماده ارائه خدمات به مهمانان گرامی می باشد.

سوئیت و اتاق خواب دوبلکس

سوئیت و اتاق خواب دوبلکس با امکانات رفاهی عالی و فوق العاده در طبیعت سبز و رویایی سالاردره که اقامت شما را به یاد ماندنی می نماید.

سالن همایش

سالن همایش در فضای رسمی با امکان تصویر برداری و صدابرداری از مراسمات مختلف دارای سیستم صوتی مطلوب میزبان جلسات شما می باشد.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات