-بام-سبز-رامسر
  • مازندران, ایران

هتل بام سبز تله کابین رامسر به عنوان بخش اقامتی مجتمع شهر سبز رامسر در ارتفاع ۷۰۰ متری قله ایل میلی قرار گرفته است. این هتل از دو بخش دهکده جنگلی و سوئیتهای VIP تشکیل شده است. ساختمان اصلی هتل در شش طبقه از نمای جنوبی و سه طبقه در ضلع شمالی تشکیل شده است . ایستگاه تله کابین در طبقه پنجم همین ساختمان واقع شده است .

امکانات هتل بام سبز

سوئیت های vip

شامل سوئیت های ماه عسل، نرگس، تایتانیک، یاس، رز، مگنولیا ، کوهستان، کاملیا و … می باشد. هر کدام از این سوئیت های رویایی و بسیار زیبا توسط معماران بزرگ و مطرح جهان و با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای بزرگ و مختلف دنیا طراحی شده اند. تزئینات منحصر به فرد سوئیت ها آرامش و حس و حال واقعی را به مسافران منتقل می کند که اگر به هر کدام از این کشورهای صاحب سبک علاقمند هستید با حضور در سوئیت ها، کاملا خود را در همان فضا احساس می کنید. محیط گرم و دوست داشتنی طبیعتی بکر همراه با امکانات رفاهی مدرن هتلداری پاسخگوی کامل نیازهای مشکل پسند ترین مهمانان خواهد بود.
این آپارتمان های مبله و بسیار شیک از هر لحاظ مورد تائیدند و در کنار مجموعه ی کامل خدمات رفاهی شامل سایر امکاناتی از جمله : تلویزیون، ماهواره، دی وی دی، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مستقل در هر سوئیت، چای ساز ، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، مینی بار، لوازم بهداشتی و دیگر امکانات موجود در هتل می باشد. دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز در کل مجموعه فراهم است. همچنین رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد و تنیس روی میز برای سرگرمی و تفریح میهمانان می باشد.
به طور کلی مسافران عزیز در کل مدت اقامت در سوئیت های وی آی پی . هیچگونه کمبودی احساس نخواهند کرد. تجهیزات بی نقص و امکانات رفاهی سوئیت های ویژه به گونه ای ست که علاوه بر مسافران و توریست های خارجی فضای بسیار مناسبی برای دیدارهای بین المللی سیاسی و تجاری می باشد.

کلبه های اقامتی جنگلی

دنیایی که دور از هر گونه هیاهوی شهر است، اما هیچ یک از دشواری های دهکده های دور از دسترس را ندارد. اینجا فقط آرامش جنگل است و نوای گوش نواز پرندگان نادری که روی درختان این سو و آن سو می پرند. این رویای به واقعیت تبدیل شده برای دوستداران طبیعت همراه با امکانات یک هتل ۴ ستاره بی شک تجربه ای تکرار نشدنی است. هدف از طراحی و ساخت چنین مجموعه ای ، رفاه و آسایش مسافران عزیز به دور از هیاهوی زندگی و مهیا کردن مکانی ایده آل برای تمدد اعصاب و زدودن خستگی از روح و جسم در کنار تجربه ی هیجان انگیزترین لحظات زندگیشان است زیرا امکانات تفریحی مجتمع شهر سبز می تواند در کنار آرامش بی نظیر این هتل تنوع طبع هر سلیقه ای را ارضاء نماید.
لازم به ذکر است که استفاده از پارکینگ و خط تله کابین برای مسافرین هتل به صورت رایگان می باشد و شما می توانید کلبه های 2 نفره، 4 نفره و 6 نفره را رزرو نمایید.

مرکز ماساژ ارکیده

مرکز ماساژ ارکیده با متراژی حدود ۸۰ متر مربع در یکی از محبوبترین در سوئیت های بام سبز افتتاح شده. فضای سوئیت ارکیده مملو از طراوت جنگلهای کاج اسکاندیناوی است. جایی که در دوره های گذشته قلمرو وایکینگ ها بوده که با کشتی های چوبی و محکم خود بر دریا و خشکی حکومت می کردند.
فضای داخلی این سویت زیبا در تلفیقی افسانه ای از لطافت و خشونت حس حضور در داستانهای اساطیری را زنده می کند. سوئیت جنگل نروژی ۸۰ متر مساحت داشته و کلیه امکانات رفاهی برای آن تدارک دیده شده است.

باشگاه اختصاصی هتل بام

در این باشگاه امکان انجام ورزش بیلیارد (ایت بال، ناین بال، اسنوکر) در مکانی دنج و آرام فراهم شده است.

پارک جنگلی ایل میلی

پارک جنگلی هزار پله یکی از دیدنی ترین پارک های جنگلی شمال ایران است که در ارتفاعات قله ی ایل میلی ساخته شده و دسترسی به آن تنها از طریق تله کابین مدرن وزیبای این منطقه امکان پذیر است. این پارک بزرگ با پله های سنگی و زیبا روی خط الراس کوه تا ارتفاع ۹۰۰ متری بالا می رود. از دیدنی های این پارک چشم اندازهای بی نظیر به دریا و کوهستان پوشیده از جنگل است که در یک چرخش ۳۶۰ درجه نمای شگفت انگیزی از فراز شهرهای چابکسر و رامسر در معرض دید است. علاوه بر پله های سنگی زیبا . سافاری زیپ لاین از دیگر جذابیت های این جنگل بکر و دیدنی است که با دو پل معلق چوبی و خطوط زیپ لاین ، سفری مهیج و بی نظیر را بر فراز جنگل و دره های سرسبز برایمان تدارک دیده است. پارک جنگلی هزار پله در ارتفاعی است که بین ابرهای باران زا قرار گرفته و به همین خاطر هوای خنک و مرطوبی دارد ، همین امر باعث می شود تنوع جانوری و پوشش گیاهی خاصی در این منطقه داشته باشیم. وقتی وسط جنگل هستیم تابش آفتاب طلایی از میان شاخه های درختان پهن برگ ، صدای دلنشین پرنده های کمیاب و خنکای هوای سرشار از اکسیژن پاک حس وصف نشدنی را به ما هدیه می کند که این منطقه را به بهشت زمینی تبدیل کرده است.

بررسی اجمالی

  • دسته بندی : هتل و اقامتگاه

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات