نیازمندی ها و انجمن پرسش و پاسخ گردشگری و مهاجرت انجمن ها خاطرات سفر سفر به جنگل بکر لفور با قدمت میلیونها سال

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #4035
    zahrasaaadat
    مشارکت کننده

    جنگل های لفور دقیقا مثل جنگل های افسانه ای تو فیلم ها و کارتوهاست. انقدر بکره که حد نداره. این یکی از قشنگ ترین خاطراتم از ایرانگردیه که به جرئت می تونم بگم واقعا اگه به اینجا نمیرفتم نصف عمرم به فنا بود. به منطقه لفور سرزمین آبشارها هم میگن. اینجا بیشتر از 84 آبشار کوچیک و بزرگ وجود داره. این منطقه از دوران ژوراسیک به جای مونده و جز با ارزش ترین مناطق طبیعی ایران محسوب میشه، آثار باستانی خیلی قدیمی هم تو این منطقه کشف شده. اگه به همراه لیدر محلی به این منطقه نرید ممکنه تو جنگل گم بشین دقیقا مثل فیلمها ، پس حتما به همراه گروه و لیدر محلی تشریف ببرین، ما با ماشین آفرود رفتیم و حدود 30 کیلومتر جاده خاکی و خراب داره که با آفرود تا یه جاهاییش رو رفتیم و بعد یک ساعت پیاده روی به منطقه لفور رسیدیم.
    اگه با ماشین سواری بخواین برین چون جاده خیلی پرشیبی داره نمی تونید زیاد مسافت رو با ماشین طی کنید و حدود 3 ساعت باید پیاده روی کنید تا به منطقه برسین. حواستون باشه اینجا یه منطقه بکره حتی خرس و پلنگ و حیوانات وحشی دیگه ای رو هم ممکنه ببینید.
    در طی راه هم اینترنت نداشتیم یا خیلی ضعیف بود . از جمله لوازمی که باید تو این سفر همراه داشته باشید، کفش مناسب پیاده‌روی، کرم ضدآفتاب، کیسه زباله، چادر کمپینگ، آب آشامیدنی، کنسرو، لباس گرم و لباس اضافه، جعبه کمک‌های اولیه، وسایل آتش‌زا و… هست که پیشنهاد می کنم حتما با خودتون همراه داشته باشین.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.