در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #3413
    hoomann
    مشارکت کننده

    ‏‏‏‏ زوریخ یکی از توریستی‌ترین نقاط سوئیس است، دلیل این استقبال هم تفریحات شبانه‌روزی این شهر است. زوریخ از زیباترین شهرهای سوییس نیز لقب گرفته است و نیز ساختمان هایی دارد که قرن ها عمر دارند و در کنار رودخانه لیمات به زیبایی ‏قرار گرفته است و کوههای آلپ در دوردست ها دیده می شوند و بسیاری از گردشگران سوئیس برای کوهنوردی به اطراف شهر زوریخ سفر می کنند.
    زوریخ یک شهر فرهنگی نیز می باشد که در آن 50 موزه و بیش از 100 گالری هنری وجود دارد. ضمنا این شهر مرکز اصلی تجاری ، بازرگانی و فرهنگی سوئیس می باشد و شهر زوریخ یکی از شهرهای جهانی است که طی نظرسنجی های متعددی بعنوان شهری با بهترین کیفیت زندگی در جهان مشهور شده است .
    سوئیس بزرگترین سازنده ساعت در دنیا نیز می باشد و همچنین شکلات این کشور نیز بسیار معروف و پرطرفدار است ، سوئیس سالانه در حدود 702 میلیارد دلار ساعت به کل دنیا صادر می کند و زوریخ، مقر سازمان ملل متحد و صلیب سرخ و 150 سازمان بین المللی مهم دیگر است و خیلی آن ها را مرکز دنیا می نامند و این شهر از یک سو پر از شلوغی و شادی و زیبایی است و همین طور آرام ترین قلعه ها و کلیساها را در خود جای داده است و از سوی دیگر دریاچه مشهور زوریخ نیز در کنار این شهر قرار گرفته است . برای دیدن این شهر زیبا می توانید از تورهای مسافرتی استفاده کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.