در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #3419
    mohammadtaha
    مشارکت کننده

    توکیو پایتخت کشور ژاپن با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را از اقصی نقاط جهان به سوی خود می‌کشاند. به طوری که شما در تور ژاپن وقتی به توکیو پایتخت ابن کشور وارد می‌شوید، احساس می کنید وارد دنیایی شده‌اید که روی کره زمین نیست و بیشتر به فیلم‌های تخیلی شباهت دارد. در این میان یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز و جذاب توکیو دیزنی لند است که نه تنها برای فرزندان شما، بلکه برای خودتان نیز بسیار هیجان انگیز است. جایی که شما در وسعت 15 هکتاری آن تا می‌توانید، خوش‌گذرانی می‌کنید. دیزنی لند توکیو، اولین دیزلی لند خارج از آمریکاست که در سال 1983 در طی مراسم باشکوه و مجللی در ژاپن افتتاح گردید. خوب است که بدانید هزینه ساخت دیزنی لند توکیو چیزی در حدود 180 میلیارد ین ژاپن در سال‌های آغاز به ساختش بود که حدود 12390 نفر در دیزنی لند توکیو مشغول به کار شدند و این بزرگترین کارآفرینی در ژاپن محسوب می‌شد.
    بدون شک در سفر با تور ژاپن، بازدید از دیزنی لند توکیو می‌تواند یکی از بهترین تفریحات و خاطرات شما را رقم بزند. این پارک که با شکلی شبیه دیزنی لند کالیفرنیا ساخته شد از دیدنی‌های ژاپن محسوب می‌شود. هر شب کاراکترها و شخصیت‌های کارتونی این سرزمین جادویی وارد این پارک شده و با ایجاد نورپردازی‌های رنگارنگ و موسیقی شاد بین مردم می‌روند و هیاهو و خوشی تمام این سرزمین را پر می‌کند. درب‌های پارک دیزنی لندِ زیبا مستقیماً به درهای مترو مجاور باز می‌شود، لذا دسترسی به آن ساده و آسان است.
    این مجموعه‌ی زیبا شامل 7 بخش است که به‌اختصار توضیح خواهیم داد. بازار که شامل فروشگاه‌های کوچک و بزرگ است، تومورلند که مربوط به بخش فضا و تکنولوژی است، توون تون، بخشی کودکانه که دنیای میکی موس در ابعاد کوچک‌تر در آن به نمایش درآمده، فانتزی لند بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک طراحی‌شده و مناسب تمام سنین است، کریترکانتری سرزمین حیوانات که بازدیدکنندگان در دیزنی لند توکیو می‌توانند در آن به قایق‌سواری بپردازند و سرزمین جادویی که مختص ماجراجویی است و درنهایت دزدان دریایی کارائیب را ببینند. پس اگر کودکی دارید یا به کودک درونتان بها می‌دهید در سفر به ژاپن این جاذبه‌ی دوست‌داشتنی را فراموش نکنید. شاید سفر به سرزمین والت دیزنی و بازدید از شخصیت‌های معروف کارتونی مورد علاقه‌مان، آرزوی خیلی از ما باشد. پس اگر در فرصتی با تور توکیو به این مقصد گردشگری جذاب و پر هیجان سفر کردید، بازدید و هیجان در دیزنی لند را از دست ندهید. علاءالدین تراول در کنار شماست تا با یک سفر پرخاطره از دیدنی های ژاپن بازدید کنید و لحظاتی خوشی را با اقامت در هتل های ژاپن تجربه کنید. چرا که هدف ما اعتماد و آرامش شماست.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.