در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #3410
    ssimin
    مشارکت کننده

    اگر قصد دارید به کشور تایلند سفر کنید، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر خانوادگی سامویی است که در سواحل شرقی این کشور و درست در وسط خلیج تایلند واقع شده اند و نام کامل آن “کوسامویی ” است که ” کو ” در زبان تایلندی به معنای جزیره می باشد و نام سامویی نیز از واژه چینی که به معنای ” بهشت امن ” است ، برگرفته شده است.
    سامویی از جزایر بزرگ به حساب می آید که 228 کیلومتر مربع مساحت و بیش از پنجاه هزار نفر جمعیت دارد ؛ این جزیره پوشیده از سواحل ماسه ای سفید ، صخره های مرجانی و درختان نارگیل است. این جزیره 7 ساحل اصلی بسیار زیبا دارد که از جمله آنها ساحل چاونگ ، ساحل لامای ، ساحل منام ، ساحل باپت و ساحل بودای بزرگ می باشند.
    شهر ” Suratthani ” نزدیک ترین شهر به جزیره است که در 60 کیلومتری غرب آن قرار گرفته و با قایق می توان به آنجا رسید. بنا به نقل قول اولین بار، ماهیگیرانی که اهل شبه جزیره مالای و جنوب چین بود ه اند ، پانزده قرن پیش پا به این جزیره گذاشته اند و این جزیره از اواسط قرن بیستم میلادی به بعد کم کم مورد توجه قرار گرفت و صنعت گردشگری به این شهر توجه نشان داد. در سال 1971 میلادی اولین گردشگران وارد این منطقه شدند و بعد از آن ، این جزیره مورد توجه بیشتر گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفت . اگر قصد مسافرت به تایلند رو دارید سفر به این جزیره زیبا رو از دست ندید👌

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.